lördag 18 februari 2012

Test

Jaha, testar väl att mobilblogga lite då. Fick en liten pik av Josefin ikväll, hon frågade hur det gick för mig att blogga. Tycker det går alldels utmärkt ja!

Ikväll har jag och min syster varit på bandy i alla fall, och det sög. Domaren måste dom ha grävt upp på kyrkogården i Söderhamn i alla fall! Usch vilken tråkig match det var.

Å förresten så har jag bokat tid hos optikern nu! Så den 2 mars ska jag dit, om jag inte har skola då vill säga. Så nu är det på G i alla fall. Josefin har lovat mig att hon ska vara smakråd, det känns bra!

På tal om Josefin, jag pratade med henne idag för första gången på fem veckor. Helt underbart! Det kändes så konstigt att prata över skype, men så skönt att äntligen få se henne och höra hennes röst. Vi båda inledde samtalet med att gråta.

För er som inte vet så är Josefin min bästa vän som just nu är au pair i England. Hon åkte den 12 januari och ska vara borta i ett år.

Nu hoppas jag att det funkar att blogga med mobilen, för annars har jag skrivit det här i onödan.

Jag är nyduschad och har bäddat rent i sängen och jag kommer inte att bli väckt av någon väckarklocka imorgon bitti, så jag kommer sova som en prinsessa inatt!

Godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar