tisdag 21 februari 2012

Jag överlevde

Jag överlevde den muntliga redovisningen. Och om jag ska tro mina fina klasskamrater så gick det kalasbra också! Skönt att ha det överstökat. Nu har vi bara ett arbete om metaparadigm kvar att göra, och hemtentan som ska göras individuellt. Sen är den här kursen klar! Skönt.

Jag hade feberfrossa inatt, plus att jag var jättenervös för arbetet som skulle redovisas, så jag har sovit som en kratta inatt. Jag var alltså inte så pigg idag, men det gick ju bra ändå.

Imorgon ska jag plugga, plugga och plugga lite till. Ska försöka skriva klart hemtentan imorgon så jag kan vara "ledig" när jag åker ner till Motala.

Otroligt mycket som händer omkring mig nu som tar en massa energi.. Men jag fixar det. That's it!

Nu ska jag kolla klart på big brother, sen ska jag sova och hoppas att jag mår bra imorgon när jag vaknar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar