torsdag 9 februari 2012

Glasögonorm?

Precis som rubriken lyder så funderar jag på att bli en glasögonorm. Jag äger ju både glasögon och linser. Men då glasögonen är barnbågar och linserna ett X antal år gamla så har tanken slagit mig att jag måste skaffa nya bågar, och garanterat nytt glas! Skaffar jag inte glasögon så kommer jag vara rynkig kring ögonen vid 20 års ålder, och det är snart.. Ser ut som en kines efter tio minuters läsning! Så glasogonorm får det nog bli. - Spännande!

Just nu är jag bara trött och slut. Har varit vaken sen klockan fem i morse, och kom hem från skolan tjugo över fem. Så det blir långa dagar. Jag är glad att jag har mina fina klasskamrater som livar upp stämningen. Utan dom skulle det vara dötråkigt.

Nä, tjolahopp tjolahej. Nu ska jag inte bara skriva en massa strunt. Så jag sätter punkt här, hoppar ner i ett bad och sen ska jag krypa ner under min nya värmefilt och titta på tv en stund innan det blir sängen.

Slänger in lite sommarbilder bara för att jag vill ha sol och värme! Men snart så är det sommar igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar