tisdag 21 februari 2012

På väg

Har precis packat klart väskan för en tripp till Motala! Imorgon bitti klockan 06.19 går tåget som tar mig till Linköping. Där kommer Kia och Jessica att hämta upp mig. Det ska bli kul att få träffa min saknade syster!

Idag så har jag inte gjort så mycket. Städade lite tills febern sa ifrån. Så då tänkte jag lägga mig i soffan för art titta på någon webbföreläsning, men Internet ville inte fungera. Så det blev inget av det. Har istället skrivit det mesta på min absolut första hemtenta, och det känns inte bra! Men har tills på måndag att finslipa på den, så det kommer nog bli bra i slutändan.

Senare ikväll ska jag hem till mamma och äta semla, sen åker jag till Ingrid och Frasse för att sova så jag har skjuts till tågstationen imorgon.

Jag skriver mer i veckan när jag är i Motala. Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar