lördag 25 februari 2012

Fot-spa

Vi hade en riktigt mysfredag jag och min fina syster. Dagen började med en bussresa till Linköping, där vi gick vidare till Ikano huset och shoppade. Det blev en del för mig faktiskt, gjorde av med en massa pengar i alla fall. Två trosor, tre bhar, en pyjamas, ett par mjukisbyxor åt syrran hemma i Bollnäs och så fick det bli ett litet paket till bästa vännen i England. Inget speciellt, bara nå litet så hon inte glömmer bort mig. Kan tyvärr inte visa vad jag köpt till henne eftersom att hon läser min blogg.

Det var nära att hon skulle bli utan sitt paket. För vi var och handlade på Willys och jag bar alla kassar. Så ställer jag såklart ner dom när jag ska packa i matvarorna. När jag packat klart så tar jag alla mina påsar och går. Men tji fick jag, ena påsen blev såklart kvar. Det var Joaefins påse, vems annars? Så det var bara att leta reda på numret till Willys på en gång, och killen som svara fick leka detektiv. Men paketet fanns kvar! Så sen var det bara för Kia att ringa till en bekant som jobbar i Linköping och be honom snällt att hämta det paketet när han slutade jobbet. Sagt å gjort! Paketet finns nu hos syrrans, sambos syster.

Tänk vad man gör det lätt för sig ibland alltså! Men man ska ha lite spänning här i livet också.

Väl hemma så satte vi oss ner och spelade några omgångar Yatzy, hur det gick behöver vi inte gå in på nå närmare. Efter vi spelat ett tag så blev det fotbad och allt som hör till, det var riktigt skönt.

Resten av kvällens apenderades i soffan vid The Voice och Big Brother.

Helt okej dag om jag får säga det själv! Har beställt lite terapi på tisdag med mina studiekompisar, vet att dom kan det här området bra. Haha!

Nä ni, nu tänker jag säga godnatt!

Sen saknar jag min lilla kissemiss där hemma väldigt mycket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar