tisdag 20 mars 2012

Long time no see

Nu var det länge sen! Jag har fullt upp med allt som har med skolan och göra, och med mig själv. Första tentan närmar sig med stormsteg och jag är stressad som aldrig förr. Nästa onsdag har vi vår första riktiga tenta, och jag är jättenervös. Vi ska kunna cirkulationssystemet och blodet, cellen, sinnena och rörelseapparaten. Det är inga små områden om jag säger så. Så jag vet vad jag har att göra i en vecka nu, PLUGGA!

Men nu är det inte långt kvar till min fina vän kommer hem och hälsar på, 17 dagar närmare bestämt. Ingen är gladare än mig över det! Det ska bli så skönt att ha Josefin hemma, om det så bara är för några dagar. Du är saknad puff!

Nu ska jag sova. Måste upp i tid imorgon då det kommer ett medium hit till syster. Det ska bli spännande att se vem/vilka vi har med oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar