fredag 2 mars 2012

Home sweet home

Sitter nu på tåget efter en underbar vecka hemma hos min älskade syster. Vi har haft jättekul och vi har hunnit göra mycket. Tack för att jag fick komma!

Ikväll är det bandy, vinner Bollnäs så är vi i semifinal! Så jag kommer sitta bänkad vid tv:n. Jag längtar så efter mina små trollungar och efter min katt, och självklart längtar jag efter Anna och Henrik med. Men om två timmar är jag hemma, så det ska bli skönt.

Idag är sista anmälningsdagen på en lägenhet som jag vill ha mer än någon annan. Det är en 2:a på 52 kvadratmeter på Gärdet. Så håll tummarna för mig att jag får den!

Imorgon är det plugg som gäller, hela dagen lång! Här ska läsas om cellen och nervsystemet. Ska försöka hinna med en springtur där någonstans också!

Nä, nu ska jag läsa lite till och sen är det dags för tågbyte i Gävle. Hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar